Σχετικά άρθρα
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΛΑΔΗΣ |
Συντάχθηκε απο τον/την Μαρία Κυριάκη | |||
Σάββατο, 30 Μάρτιος 2013 15:15 | |||
Διονύσης Κλάδης «Έχω ένα όνειρο, να έχω όνειρο» Φέτος ο νεαρός, ταλαντούχος ηθοποιός, απόφοιτος του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν είχε διπλή παρουσία στα θεατρικά μας δρώμενα. Συνεργάστηκε με τον Φώτη Μάκρη, την ψυχή του Θεατρικού Οργανισμού «Νέος Λόγος» ο οποίος ανέβασε την αναθεωρημένη πέντε χρόνια αργότερα, «Κληρονομιά» του Μαριβώ στο Studio Mαυρομιχάλη. Επίσης συμμετείχε στην παράσταση για παιδιά του Oscar Wilde «Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο» που ανέβηκε με επιτυχία από την καλλιτεχνική εταιρεία «Παρών» σε θεατρική απόδοση και σκηνοθεσία Μιχάλη Κουκουλομμάτη, στο θέατρο Αργώ. Μιλάμε μαζί του για τις παραστάσεις του και για πολλά άλλα. Μίλησέ μου για τον Μαριβώ και τον τρόπο που διαχειρίζεται την απληστία, την αδυναμία και την ενοχή. Όλα στον Μαριβώ διυλίζονται από ένα κωμικό φίλτρο. Οι χαρακτήρες του λένε όσα πραγματικά σκέφτονται, αλλά και όσα θα ήθελαν να πείσουν τους εαυτούς τους ότι θα είχαν σκεφτεί. Νομίζουν πως αποκρύπτουν αριστοτεχνικά τις αδυναμίες τους, ερωτεύονται και ταυτόχρονα αισθάνονται ένοχοι μέσα σε αυτό. Άπληστοι απέναντι στο χρήμα, τελικά αφήνονται στην μεταφυσική του έρωτα. Πώς ήταν η συνεργασία σου με τον Φώτη Μακρή; Εξαιρετικά δημιουργική. Με τον Φώτη μας ενώνει η κοινή «γλώσσα» του Θεάτρου Τέχνης, κάτι που διευκόλυνε πολύ την συνεργασία μας.
Ποια είναι η σχέση των ηρώων του Μαριβώ με τους Έλληνες της κρίσης; Ποιες δυνατότητες έχει ένας νέος Έλληνας ηθοποιός να επιβιώσει ασκώντας το επάγγελμά του;Το ποσοστό των ηθοποιών που μπορούν να επιβιώσουν ασκώντας μόνο το επάγγελμά τους είναι δυστυχώς μάλλον πολύ μικρό. Ας μην είναι το χρήμα η μόνη μας έκφραση, αλλά η δημιουργία.
|