Σχετικά άρθρα
ΑΔΑΜ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ |
Συντάχθηκε απο τον/την Γιάννης Αργυρούδης | |||
Κυριακή, 16 Νοέμβριος 2014 19:04 | |||
Αδάμ Τσαρούχης
Μπορώ να πω ότι είναι μία από τις πιο όμορφες συνεργασίες το '' Θα σε πάρω να φύγουμε'' . Είναι χαρά το να δουλεύεις με τον Φωκά Ευαγγελινό και με τον Γιώργο Κατσαρό . Έμαθα πάρα πολλά , μου δόθηκε μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να τραγουδάω κάθε μέρα μπροστά σε 2.500 θεατές . Και γενικά είναι από τις δουλειές που θα έχω πάντα στην καρδιά μου . Φέτος η παράσταση '' Θα περάσει και αυτό '' στο θέατρο Badminton είναι άλλη μία θεατρική επιτυχία στην οποία έχω την χαρά να παίρνω μέρος .
Πως ήταν η συνεργασία σου με τον Σταμάτη Φασουλή και τον Γιάννη Μπέζο στο Παλλάς το 2009; Είχα την τύχη να συμμετέχω σε μία πολύ μεγάλη παραγωγή που έγινε το 2009 στο θέατρο Παλλάς στην επιτυχία '' Το κλουβί με τις τρελές '' . Ήταν για μένα η δεύτερη θεατρική παράσταση που έπαιρνα μέρος και βέβαια είναι πολύ σπουδαίο για έναν νέο καλλιτέχνη να δουλεύει με δύο ανθρώπους σαν τον κ. Φασουλή και τον κ. Μπέζο. Έχει πολλά πράγματα να πάρει από αυτούς τους ανθρώπους, από τον επαγγελματισμό και την εμπειρία τους. Το Musical είναι ένα είδος θεάτρου που στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο γνωστό . Τα τελευταία χρόνια γίνονται πολλές παραγωγές και ο κόσμος αγκαλιάζει θετικά αυτό το είδος . Νομίζω είναι θετικό ότι πλέον γίνονται πιο προσεγμένες παραγωγές και πιο κοντά στα ξένα πρότυπα μιας και μιλάμε για ένα καθαρά ξένο προϊόν .
Έχεις παρακολουθήσει πρόσφατα κάποια δουλειά στη χώρα μας για την οποία να μπορείς να πεις ότι είναι εφάμιλλη των μιούζικαλ του εξωτερικού; Υπάρχουν πραγματικά πολύ αξιόλογες δουλειές τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα . Οι «Δαίμονες» ήταν μία υπέροχη παράγωγή . Με πρωτότυπη μουσική . Και με ένα πολύ δυνατό cast. Το μουσικό θέατρο απαιτεί κάποιος να έχει ικανότητες στο τραγούδι στο χορό και στην υποκριτική . Δεν υπήρχαν σχολές στην Ελλάδα όπου νέοι ηθοποιοί να μπορούν να εκπαιδευτούν σ’ αυτό . Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν. Υπάρχουν σχολές που οι νέοι καλλιτέχνες μπορούν να σπουδάσουν αυτό το είδος . Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει ακόμα είναι ότι πολλές φορές δίνονται πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε ηθοποιούς που δεν έχουν δυνατότητες στο τραγούδι ή στο χορό . H κρίση σίγουρα έχει επηρεάσει τα πάντα τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και στις αμοιβές . Αυτό που θα ήθελα να δώσω σαν συμβουλή ,είναι ότι η εκπαίδευση σε αυτό το είδος είναι πολύ σημαντική .
|